Atak
Obrona
Moc
Trudność
Zabójca Wojownik

Zed

Władca Cieni
Zed
środkowa aleja 87,04%
górna aleja 9,45%
53,42%
15,62%
64,01%
Całkowicie bezwzględny i pozbawiony litości, Zed jest przywódcą Zakonu Cienia, czyli organizacji, którą stworzył, kierując się zmilitaryzowaniem sztuk walki Ionii, by wypędzić noxiańskich najeźdźców. Podczas wojny desperacja sprawiła, że odnalazł sekretną formę cienia — nikczemną magię ducha, równie niebezpieczną i wypaczającą, co potężną. Zed stał się mistrzem tych zakazanych technik, by niszczyć wszystko, co mogłoby zagrażać jego narodowi lub nowemu zakonowi.
  • Oszczędzanie energii i czasów odnowienia zaklęć przed użyciem superumiejętności zmaksymalizuje obrażenia od Znaku Śmierci.
  • Szybkie dwukrotne stuknięcie w Żywy Cień natychmiast teleportuje Zeda do jego cienia, co przydaje się w przypadku konieczności szybkiej ucieczki.
  • Zastosowanie Żywego Cienia przed użyciem Znaku Śmierci stanowi dla Zeda szansę ucieczki przed walką.
  • Zed otrzymuje premie z przedmiotów z obrażeniami od ataku, więc pancerz jest przeciw niemu niezwykle skuteczny.
  • Gdy Zed użyje Żywego Cienia staje się wrażliwy na ataki, ponieważ umiejętność ta odpowiada za jego obrażenia, efekt spowolnienia i mobilność.
  • Cięcie Cienia Zeda spowalnia tylko wtedy, gdy trafi cię nim jego cień.

Umiejętności

Podstawowy atak Zeda na wroga, który ma mniej niż 50% punktów zdrowia, zadaje dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 6-10% całkowitego zdrowia przeciwnika. Ten efekt może dotknąć danego wroga tylko raz na 10 sekund.
Zed i jego cienie rzucają shurikenami.

Każdy shuriken zadaje obrażenia wszystkim trafionym wrogom.
Biernie: Zed zyskuje energię, gdy on i jego cienie trafią wroga tą samą umiejętnością. Energię można zyskać jedynie raz na każdą użytą umiejętność.

Użycie: Cień Zeda doskakuje w przód i pozostaje w miejscu przez kilka sekund. Ponowna aktywacja Żywego Cienia spowoduje, że Zed zamieni się miejscami ze swoim cieniem.
Zed i jego cienie atakują, zadając obrażenia pobliskim wrogom.
Zed staje się niemożliwy do obrania za cel i doskakuje do wrogiego bohatera, oznaczając go. Po 3 sek. Znak aktywuje się, ponownie zadając obrażenia, jakie Zed zadał celowi, gdy ten miał na sobie znak.