Janna, uzbrojona w potęgę wichur Runeterry, jest tajemniczym duchem wiatru, który ochrania poszkodowanych z Zaun. Niektórzy ludzie uważają, że została zrodzona z błagań żeglarzy z Runeterry, którzy modlili się o przyjazne wiatry, gdy pływali po zdradliwych wodach i mierzyli się z potężnymi wichurami. Jej przychylność oraz ochrona zawitały w końcu do Zaun, gdzie stała się źródłem nadziei dla potrzebujących. Nikt nie wie, gdzie lub kiedy się pojawi, ale na ogół przybywa na pomoc.
- Oko Cyklonu może być użyte na wieżach.
- Szybkie odpalenie Wyjącej Wichury może być wykorzystane do osłabienia przeciwnej drużyny.
- Użycie superumiejętności Janny odepchnie przeciwników od rannego sojusznika lub nawet doprowadzi do ich podziału.
- Zachowaj umiejętności przerywające do chwili, gdy Janna użyje swojej superumiejętności.
- Wysłuchuj odgłosu Wyjącej Wichury, na wypadek gdyby Janna chciała cię trafić zza krawędzi ekranu lub z zarośli.
- Janna jest najsilniejsza, gdy może wzmacniać sojuszników. Nękanie jej sojusznika obniży jej zdolność do walki z tobą.