Aatrox i jego pobratymcy, kiedyś szanowani obrońcy Shurimy przed Pustką, ostatecznie stali się jeszcze większym zagrożeniem dla Runeterry niż sama Pustka i zostali pokonani tylko dzięki przebiegłym czarom śmiertelników. Lecz po latach spędzonych w więzieniu Aatrox był pierwszym, który ponownie wydostał się na wolność, spaczając i przemieniając wszystkich wystarczająco głupich, by spróbować władania magiczną bronią, która zawierała jego esencję. Teraz wędruje po Runeterze z ukradzioną powłoką skrzywioną na brutalne podobieństwo swej poprzedniej postaci i pragnie apokaliptycznej zemsty, której powinien był dokonać już dawno.
- Użyj Doskoku Umbry podczas rzucania Ostrza Darkinów, żeby zwiększyć szanse trafienia wroga.
- Umiejętności kontroli tłumu, takie jak Piekielne Łańcuchy lub efekty unieruchamiające rzucane przez twoich sojuszników, pomogą ci przygotować się do użycia Ostrza Darkinów.
- Rzuć Zagładę Świata, gdy masz pewność, że uda ci się wymusić walkę.
- Ataki Aatroxa są bardzo sygnalizowane, co daje czas na ich uniknięcie.
- Z jego Piekielnych Łańcuchów łatwiej się wyswobodzić, biegnąc w bok lub w jego stronę.
- Trzymaj się z daleka, gdy Aatrox użyje superumiejętności, żeby nie mógł się wskrzesić.